pondělí 3. května 2021

Jen moje


 Je deštivá noc. Samatha Black je v pokoji a kouří cigaretu. Myslí na svou nejlepší kamarádku, do které je tajně zamilovaná tři roky.

***
Má dlouhé růžové vlasy a její nejlepší kamarádka Amanda Kanae zase tyrkysové. Kdysi byli něco jako emo, ale teď jsou celkově alternativní.

***
Jsou si velmi blízké. Vskutku si rozumí. Už měla několik partnerek, ale k žádné necítila to co k Amandě. Dá se říci, že byli jen náhrady za Amandu. Marný pokus utéct od nešťastné lásky. Nikdy ji neřekla své city k ní. Bojí se odmítnutí. Jak jinak, že? To zná snad každý nebo ne? Kor, když se zamiluješ do stejného pohlaví. A ještě horší je se zamilovat do heterosexuální osoby. Ano přesně tak. Miluje ji celým svým srdcem. Zemřela by pro ni. Nedokázala by bez ni žít a ani by to nechtěla. Touží po ní, po její lásce. Zažili toho spolu mnoho. Jak štěstí tak neštěstí. I když lidé odcházeli, měli jedna druhou. Neopustili se. Oni dvě ne.

***
Samatha je lesbička. Ví to o sobě už od svého dětství. Avšak před okolím to tají. I před svou nejlepší kamarádkou. Říká ji sice všechno, ale tuto jedinou věc neví.

Měla mladší sestru Antonii, ale ta zemřela před pěti lety při autonehodě. Po její smrti skončila v psychiatrické léčebně. Úplně se tehdy zhroutila. A tak potkala právě Amandu, která se pokusila o sebevraždu. Vlastně ji nikdy neřekla, proč se pokusila zabít. To je její tajemství. Ano znají se pět let. Tehdy bylo Samathe deset let a Amandě dvanáct. Samatha je teď patnáctiletá holka a Amanda sedmnáctiletá. Sblížili se. V té době byli emařky. Samatha měla dlouhé tmavě hnědé vlasy a Amanda dlouhé blond vlasy. Velmi silné přátelské pouto. Depresivní život.

***
Vzpomíná na všechny časy s ní. Zrovna je doma sama což bývá celkem často. Její rodiče se o ni moc nezajímají a navíc jsou věčně v práci nebo na cestách. Zapálí si další cigaretu a pustí si hudbu na notebooku. Evanescence hraje nahlas přes celý pokoj. Naštěstí mají vlastní dům. Jinak by si hudbu tak nahlas nemohla dovolit. Což je výhoda. Když dokouří, jde si udělat večeři. Má slušný hlad.

***O dva měsíce později***

Amanda je se svou nejlepší kamarádkou u ní doma a sledují anime Shiki.

Obě dvě jsou otaku. To je také poznat dle jejich stylu, vzhledu. Chodí i na otaku srazy a cony. Baví je cosplay. Jsou vážně oblíbené cosplayerky. Zajímají se o Japonsko, Čínu a Koreu. Milují j-rock, j-metal a k-pop. Zvláštní kombinace. Fakt, že jo.

“Co tě trápí Amando?” všimne si.

“Ale nic...” odpoví.

“Já vidím, že tě něco trápí. Proč mi to nechceš říct?” diví se.

“Víš proč jsem se tehdy pokusila o sebevraždu?” ptá se.

“Ne to nevím. Nikdy jsi mi to neřekla.” odvětí.

“Víš kdysi jsem měla partnerku, kterou jsem velmi milovala. Jenže zemřela. Byla smrtelně nemocná. A já chtěla odejít za ní. K tomu ostatní zjistili, že jsem na holky a začali mě dost šikanovat. Ale poté jsi se mi v životě objevila ty a vše se změnilo. Nakonec jsem se zamilovala do tebe.” přizná se po letech.

“Já tě miluji už tři roky. Měla jsem několik partnerek, ale žádnou jinou holku jsem nemilovala tak silně jako tebe. Taky jsem čistě na holky.” také se přizná.

“Miluješ mě? Vážně?” usměje se.

“Ano opravdu tě miluji. Nikoho jiného než tebe nechci.” políbí její ústa.

“Jsi jen moje.” pronese.

“Ano. Jen tvoje.” souhlasí.

Začnou se vášnivě líbat a svlékat z oblečení. Jejich nahá těla se navzájem dotýkají. Poznávají svá těla a ochutnávají se. Kundičky mají mokré jako rybník. Naprosté vzrušení a rozkoš. Euforie... Kanae svým vlhkým jazykem krouží po klitorisu své lásky. A rukama mačká ty úžasné ňadra. Tělo pod ní se kroutí rozkoší. Po chvíli vsune své prsty do její vagíny a začne ji prstit. Pokojem se ozývají steny a vzdechy. Hladí její růžové vlasy, které ji zakrývají část prsou. Netrvá dlouho a udělá ji. Avšak nepřestává. Jazykem stále jezdí po její kundiče. Užívají si každý vzájemný dotek. Po chvíli se posune a vstane. Má schovaný nasazovací penis, který si připne a začne ji šukat umělým penisem do pipinky. Tvrdě a vášnivě. Mezitím líbá její úžasné rty. Během toho co ji šuká tak ona si hraje prsty uvnitř její vlhké vagíny. Také se po nějaké době udělá.

Šukali spolu zhruba jednu hodinu. Nakonec, když mají obě dost, jdou společně do vany. Ve vaně si zapálí cigarety po vášnivém sexu. Až se vykoupou, odejdou spát. Jsou celkem unavené. Leží u sebe v objetí. Nahá těla se k sobě tisknou.

Jejich rodiče neví, že jsou lesbičky. Neřekli jim to. Konečně našli pravé štěstí. Což je dobře. Jenže jsou psychicky nemocné. A ani šťastnou láskou ty nemoci nezmizí. Bohužel je to tak. Už se s nimi narodili. Mají je od narození. Ale teď se to možná začne zlepšovat, ale kdo ví? Je možné, že ano.

***O rok později***

Samatha a Amanda jdou zrovna z lesbického klubu, když je nečekaně někdo zastřelí...

Jejich vrah se nenašel...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc, za každý komentář, za každou návštěvu mého blogu. Snad se vám má tvorba líbí. 🤍❄