neděle 10. března 2024

Krajina snů


O tom jsem tajně snila
O tvé lásce, o tobě
O tom, že přání se splnila
O tvé touze, této době

Ani ve snu nečekala jsem
Že by jsi se mohl zamilovat
Tak dlouho, byl jsi mým snem
Nevěřila bych, že mě můžeš milovat

V krajině snů, vše je možné
I láska tvá, ke mě
I když zdálo se to nemožné
Avšak ty miluješ mě

Ovšem stále tomu nevěřím
Je to jako krásný sen
Až uvidím, nakonec uvěřím
Byl to nejkrásnější den

Po letech naživo tě vidět 
Slyšet tvůj boží hlas
Není za co se stydět
V mých očích byl jas

Stál jsi na pódiu a zpíval
Já byla v nebi sedmém
O někom jako jsem já, jsi sníval
Už tak dlouho jsi v srdci mém

Avšak bojím se, že pouze sním
Velmi krásný sen, nechci aby skončil
Líbat tě, toužit po tobě smím?
Kéž by tento sen nikdy neskončil 

Jestli je to pouhý sen, nechci se probudit


2 komentáře:

Děkuji moc, za každý komentář, za každou návštěvu mého blogu. Snad se vám má tvorba líbí. 🤍❄