pátek 14. srpna 2020

Nekonečnost vesmíru

 

Nekonečnost vesmíru


V srdci mám díru


Já už ztratila víru


Kde najít míru


Co je realita a co sen?


Co k zániku stačí jen?


Jedna myšlenka


Jedna láska


Přes oči páska


Kde je má zlatovláska?


Co je realita a co sen?


Co stačí k zániku jen?


Slyším přestávat bít mé srdce


Chci tě držet za ruce


Chci zemřít rychle a prudce


V řece pozorovat pulce


Co je realita a co sen?


Co stačí k zániku jen?


Zánik mysli a citů


Svět divnývh robotů


Já zemřu v sobotu


Vyzuji si jednu i druhou botu


Co je realita a co sen?


Co stačí k zániku jen?


Hodiny mne míjí


Bolest mne ubíjí


Umírají ti co milují


Na rakvích v oblacích plují


Co je realita a co sen?


Co stačí k zániku jen?


Kdo mi odpoví?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc, za každý komentář, za každou návštěvu mého blogu. Snad se vám má tvorba líbí. 🤍❄