pátek 14. srpna 2020

Bílá lilie

 

Bolest co tíží srdce i duši


Co se stalo nikdo netuší?


Když srdce rychle buší


Zacpu si uši


Tiktak, tiktak, hodiny odbíjí půlnoc


To už je zase noc?


Chybíš mi moc


Nejde mi pomoc


Jsem prázdnota nicoty


Vězeň temnoty


V srdci mám hroty


Na sobě potrhané kalhoty


Srdce mne za tebou táhne


Kdo můj balvan utáhne?


Ne každý raději uhne


A mne se vyhne


Samotná bílá lilie na okně


Život tam dole na dně


Kdo je na vinně?


Není to ten kdo myslí naivně


Neumím plavat v zániku


Ani najít lásku


Tak sundej mi tu pásku


Srdce bylo dáno v sázku


Prodané srdce v nicotě


Já ukrývám se v temnotě


V té varhan notě


Mám kámen v botě


Kolik dokáže utáhnout lidské srdce?


No to já nevím,


Ale vím


Že já už ne...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc, za každý komentář, za každou návštěvu mého blogu. Snad se vám má tvorba líbí. 🤍❄