neděle 26. května 2024

Nová víra v srdci


Temnota uvnitř mě, tma jako závoj
Mám pocit, že čekám na něco
Co nepřijde, připadám si jako blázen 
A kdo ví, možná že vážně jsem

Stát venku v dešti, kapky vody
Které studí na bledé kůži
Už opravdu nevím jak dál, kudy
Do chladné noci v duchu se táži 

Cesta je trnitá a dost těžký boj 
Tolik utrpení a bolesti, ale za co
Co když je to iluze a pouhý sen?
Ach, přijď za mnou, prosím, sem

Snažit se v srdci najít víru
Která zmizela v proudu času
Miluji vás nejvíc ve vesmíru
Tvář bez úsměvu, oči bez jasu

Ach, kde jenom jste, mé lásky
Hlasité přání do větru, prosba
Ať nám to už konečně vyjde
Úsměvy šťastných lidí, můj žal

Těžký souboj uvnitř mě hluboko
Mezi úplným šílenstvím a pravdou
Dnes přileť, ach má největší lásko
Prosím tě vesmíre, ať dnes přijdou

Věřím, dnes začnou naše radovánky
Melodie našich srdcí, krásná hudba
Ať dnes štěstí, úsměv, radost přijde
My to dokážeme, ani jeden se nevzdal

V puse cigareta, kouř v plicích
Naše přání je z hloubi duše silné
Zatím jste někde vysoko v oblacích
Brzy přijde naše setkání vytoužené

Cítím v hloubi mého nitra
Že se blížíte, teď jsem to cítila
Zničehonic, jako by jste byli skoro tu 
Pocit, že máte každou chvíli přistát

Avšak jistotu zatím nemám
Ale za chvíli se to dozvím
Za chvilku odpověď mám
Během několika minut to vím

Zvuk našich duší, je jako citera
O tomto dni jsem dlouho snila
Očekávání vašeho dnešního příletu
Věřím a hlavně cítím, že se to má stát

2 komentáře:

Děkuji moc, za každý komentář, za každou návštěvu mého blogu. Snad se vám má tvorba líbí. 🌠🌌🌉🌃