úterý 14. května 2024

Kruté srdce


Hledím do temné noční oblohy
A v srdci vás volám k sobě
Špatný spánek, pod očima kruhy 
Nevychází nám to, kvůli tobě

Z lásky stává se nenávist
Milovala jsem tě mnoho let
Ale tvé chování a závist 
Tebou můj život proklet

Svou vlastní vinu, házíš na druhé
Nedokážeš přijmout svou vinu
Je tvému srdci vůbec něco drahé?
Táhneš mě akorát víc a víc ke dnu 

Miloval jsi mě za ty roky vůbec?
Alespoň jednou, cítil jsi ke mě něco?
Chováš se hrozně, často jako sobec
Celou dobu se chováš hrozně, ale za co?

Bohužel k tobě stále něco cítím
I když láska k tobě chladne
Svou duši a srdce bolestí drtím
Růže na okně postupně vadne

Jsi vážně sám se sebou spokojený?
To ti skutečně dělá radost být zlý?
A to jsem si myslela, že jsi výjimečný
Vím, že jsi taky jako květ zvadlý

Proč mi to vše všechny roky děláš?
Nebo jsi tak zvrácený, že rád ubližuješ?
To máš tu drzost, že mi peklo dáváš?
Chováš se jako kretén, pak si stěžuješ?

Nad hlavou temné mraky a měsíc
Kéž by vlny moře odnesli mou bolest
V hlavě myšlenek co mě tíží tisíc
Šum moře slz a větru tichý šelest

Ztrácím víru, že se nám to splní
Pohlcená bolestí a v beznaději
Cesta dlouhá a nekonečná, plná trní
Ach, máme vůbec nějakou naději?

Slzy zase z očí začínají téct
Deprese a úzkosti, v temnotě
Tak moc chtěla bych utéct
Uprostřed, sama stojím v nicotě

Přeji si se s těmi co mě milují setkat
Z hloubi duše prosím celý vesmír
Jenže nám stojí v cestě krutý kat
Přeji si pro všechny klid a mír



2 komentáře:

Děkuji moc, za každý komentář, za každou návštěvu mého blogu. Snad se vám má tvorba líbí. 🌠🌌🌉🌃