čtvrtek 21. března 2024

Spalující touha


Bolest v mém srdci
V tvých očích jas
Není mi pomoci
Chci tě vidět zas

V temnotě se ztrácet
Ach, lásko obejmi mě
Do minulosti se vracet
Ach, lásko polib mě
Ty city v sobě dusím
Pocity derou se ven
Znovu vidět tě musím
Je to jako překrásný sen

Jsme spolu, ale ne u sebe
Tíha spalující touhy a lásky
Vybrala jsem si tebe
Přejít všechny překážky

Myslela jsem si
Že je to nemožné
Ze srdce přeji si
Avšak je to možné

Píseň smutku a radosti
Směs emocí a pocitů
Život plný utrpení a bolesti
Tolik hlubokých pocitů

Nevím jak se to stalo
Ale už roky tě hluboce miluji
Nakonec se mi to nezdálo
Věčnou lásku ti daruji

Ta touha se nedá vydržet
Hrabe mi z toho, šílím touhou
Za ruce chci tě držet
Cítit tvé tělo, obejmout něhou

Ve tvé náruči se schovat
Před tím zlým světem
Krví po zdech malovat
V duši dítětem

Uvnitř mého nitra hořím
Ovšem zbývá jen fantazie
Nevím proč, tobě věřím
Jsi přítomnost i nostalgie

6 komentářů:

Děkuji moc, za každý komentář, za každou návštěvu mého blogu. Snad se vám má tvorba líbí. 🤍❄