úterý 2. ledna 2024

Touha srdce (BounPrem)


Když jsem tě poprvé uviděl, moje srdce se rozbušilo. První pohled na tebe, a očaroval jsi mě. První pohled do tvých očí, a utopil jsem se. Od té doby po tobě toužím. 

Jsi tak roztomilý, sladký, krásný, vtipný, zábavný, talentovaný, hodný a milý, starostlivý, pracovitý, spolehlivý, pravý přítel, prostě jsi úžasný.

Miluji tvůj úsměv, smích, oči, ústa, polibky a objetí, tebe. 

Už dávno si dost lidí myslí, že jsme pár, kéž by, víš to? Já bych byl velice rád, kdyby to byla pravda, ty taky? 

Chováš se tak kvůli fanouškům a popularitě, nebo kvůli mě? Jednoho dne budu muset čelit odpovědím, ať budou jakékoliv. Snad jednou budeme skutečný pár, tak jak si už většina myslí. Jsi moje touha, fantazie, inspirace, motivace ráno vstát z postele.  

Pracujeme spolu, tak jsme se také poznali, přes naší práci, a jsem za to rád, vážně. 

Prostě chci aby jsi byl jen můj, žárlím na každého koho si všímáš, když to nejsem zrovna já.

Sedím na balkóně a pozoruji noční oblohu a měsíc, miluji tyto pohledy, rád pozoruji hvězdy a planety i měsíc.

Je letní noc a nebe je krásné, jako ty.

Je skryto ve hvězdách jestli někdy budeš můj partner, a nejen pracovní. 

Jsem ztracený ve hvězdách a mých myšlenkách, na tebe. Musím na tebe stále myslet, nedokáži tě dostat z hlavy, ze srdce už vůbec ne. 

Nakonec se zvednu ze židle a jdu dovnitř mého bytu. Rozhodnu se jít do vany. Proč taky ne, když můžu. 

Jdu do koupelny, kde začnu napouštět vanu, mezitím jdu do pokoje kde si vezmu čisté tričko a trenky v černé barvě. Čisté ručníky jsou v koupelně, když to položím na pračku, svléknu se a sednu si do vody. Je to příjemné, jsem celý od potu z toho vedra, takže je vážně pohodlné být v příjemné vodě.

Ponořím hlavu pod vodu, občas mi to pomáhá, když jsem ve stresu. Zobrazí se mi tvůj sladký obličej, když mám zavřené oči. 

Vynořím hlavu z vody, nadechnu se, opět ponořím pod vodu, toto udělám ještě několikrát.

Nakonec si začnu mýt tělo od potu, když mám toto hotové, dám si šampon na stříbrno-černé vlasy, poté opláchnu, ještě zbývá kondicioner, když jsem celý umytý, vylezu ven, pak vypustím vanu, začnu se oblékat do čistého prádla. 

Odejdu z koupelny do pokoje, kde si lehnu do postele a čumím do stropu, než se mi podaří konečně usnout. 

__

Probudím se okolo desáté. 

Nějakou dobu trvá, než se mi podaří udržet oči otevřené.

Opět se mi zdálo o tobě, jako posledních pár měsíců, sice ne každou noc, ale poměrně dost často. 

Ano jsem gay, občas chodím na Bangkok pride, ale maskovaný, letos jsem tam byl, ale Prem ne, pár mých přátel se veřejně přiznalo, ale já nechci, alespoň prozatím, sice to nejde skrývat, ale nemusím nic říkat. 

Už zase je to, jako bych téměř vůbec nespal, mám neklidný spánek, od doby co jsem si uvědomil, že miluji Prema. Tak to prostě je, nemohu za to. Vše to dusím ve svém nitru, mém srdci, měl bych ti co nejdříve říct co k tobě skutečně cítím, z té nevědomosti brzy zešílím, už vskutku potřebuji vědět na čem u tebe jsem. 

Ty city a pocity mě dusí, víš? 

Nakonec se zvednu z postele a jdu si udělat kávu a dát si snídani. Připadám si, jako zombie. 

Mám tu rámen ze včera, takže ho začnu ohřívat v mikrovlnce, mezitím dělám tu kávu. 

Jsem úplně mimo, naštěstí mám pár dní volno, a Prem od zítra, má spát u mě. 

Pravděpodobně mu to konečně řeknu, snad... Jen nevím jak. 

_Další den_

Včera jsem mu koupil dárek, a teď čekám až přijde, tentokrát jsem docela nervózní.

Netrvá dlouho a ozve se zvonek u dveří. Rychlostí blesku vypálím ke dveřím, okamžitě je otevřu. 

Není to nikdo jiný, než můj milovaný Prem, mám co dělat abych se na něj okamžitě nevrhl. 

Když se obejmeme, tak vejde do bytu. 

Já zavřu dveře.

“Ahoj Boune, chyběl jsi mi.” pozdraví mě.

“Ty mě taky, ani nevíš jak moc Preme.” odpovím mu. 

Najednou ho začnu líbat, on se přidá. Několik minut se líbáme, než potřebujeme vzduch. Tento polibek byl úplně jiný, než naše normální polibky, více intenzivní.

“Miluji tě Preme, už několik let co se známe.” vypadne ze mě nečekaně. 

“Já tebe taky Boune, myslíš že kdyby ne, choval bych se k tobě, tak jak se celou dobu chovám? Nejde ti odolat prostě.” řekne a začne se červenat ve tvářích, ach bože je tak roztomilý.

“Napadlo mě to, ale nebyl jsem si jistý jestli to tak skutečně cítíš.” odpovím mu.

Po chvíli se začneme vášnivě líbat a postupně svlékat z oblečení. Nevnímáme nic okolo sebe, jen navzájem toho druhého. Nakonec skončíme nazí na růžovém gauči. Jsem dost vzrušený, penis mi stojí v pozoru, tvrdý jako 'kámen', všimnu si že je na tom stejně, jako já. Nevydržím to, povalím ho pod sebe, a vsunu dovnitř jeho zadku svůj pevný penis, opatrně nechci mu ublížit, stejně sykne bolestí.

“Můžu miláčku? V pohodě?” zajímá mě.

“Ano, jen už mě začni šukat.” a pohne se, nenechám se pobízet, nejprve se uvnitř něj hýbu pomalu, aby si zvykl na mou velikost.

Po pár minutách zrychlím, mezitím se vášnivě líbáme. Občas ho kousnu do rtu, nebo krku, líbí se mi jak se škubne, když ho kousnu, sténá a vzdychá mi do úst i uší, vždy jsem ho chtěl slyšet vzdychat pod mými pohyby a doteky. 

Konečně se ho můžu dotýkat. Je to úžasný pocit, moci se dotknout někoho koho milujete.

Nevím po jak dlouhé době jsem se do něj udělal, ale nějak třikrát po sobě. 

Hned na to klečím na čtyřech a cítím jeho velký tvrdý penis, jak se vsouvá do mého zadku, ale to není jediné, plácá mě dlaní přes zadek, avšak dlouho to nevydrží a začne mě tvrdě a vášnivě šukat do zadku. Moje citlivé místečko našel poměrně rychle, poznal ho podle mého slastného výkřiku do polštáře, který ho utlumil. Vážně umí dost dobře šukat. Moje tělo se chvěje vzrušením. On se udělá po dejme tomu patnácti minutách. 

Poté padneme celí od potu a spermatu vedle sebe na gauč. Musíme to rozdýchat, hlavně v tomto horku.

“Nikdy t-ě nech-ci ztratit Bou-ne.” pronese zadýchaně.

“J-já tebe taky ne miláčku.” odpovím mu a políbím jeho sladké rty.

Jsem ještě víc mimo, jelikož si připadám jako ve snu. Když dostanu trochu dech, tak dojdu do lednice pro pití.

Jen co ho podám, se oba dva napijeme, coca cola je dobře studená. 

Škoda že je takové horko, mohl být delší sex, ale i tak jsem velmi šťastný, jelikož mé city opětuje, což je pro mě hlavní. 

“Jsem tak šťastný, že jsem tě měl tu čest poznat. Jsem velmi rád, že jsi v mém životě, se mnou.” usměji se a pohladím jeho černé vlasy.

“Miluji tvůj sladký úsměv, tebe. Také jsem rád.” políbí mě do mých stříbrných vlasů.

“Pojďme do vany se opláchnout. Pak se můžeme na něco podívat.” řeknu mu. 

“To zní jako plán.” odpoví.

Odejdu připravit koupel a čisté ručníky a oblečení. Což trvá jen pár minut, takže brzy vlezeme do příjemné vlažné vody, je to příjemné. 

Začneme se navzájem umývat. Nejprve naše nahá těla, nakonec vlasy. Koupel nám trvá přes půl hodiny, protože se nám nechce zase do toho horka, ale i tak vylezeme a usušíme se a oblékneme. 

Odejdeme do mého pokoje, kde si lehneme do postele, pustím BL drama, díky kterému jsme se poznali, jelikož v něm oba dva hrajeme. 

__

Touha srdce může být vyslyšena... A já měl zrovna to štěstí...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc, za každý komentář, za každou návštěvu mého blogu. Snad se vám má tvorba líbí. 🤍❄