úterý 2. ledna 2024

Společný sen (Vanilla x Chocola)


Ležím v posteli vedle mé lásky Chocoly. Ráda ji pozoruji, když spí, a přemýšlím co se ji asi tak zdá, je roztomilá když spí.

Máme společný pokoj a postel, obejmu ji a přitulím se k ní. Je tak krásná a roztomilá, jsme si velmi blízké. 
Po ránu ji ráda drbu na bříšku a sahám ji na prsa, je to takový můj zvyk, ji to nevadí je ji to příjemné. Vždy se u toho roztomile červená. 

_
Jen ona neví, že ji miluji. 
Známe se od koťat, kdy jsme byli na ulici, vyhozené, nemocné, opuštěné.
Tehdy nás našel a zachránil náš páníček Kashou Minaduki, který se nás ujal a vzal si nás k sobě domu, stará se o nás krásně a dobře. Když jsme byli starší, začali jsme mu pomáhat v jeho cukrárně La Soleil, má ještě mladší sestru Shigure Minaduki, která se stará o mnoho koček, jako jsme my dvě, je do nás koček ujetá až posedlá, stále si nás fotí, ale je hodná, jako náš páníček. Máme je rádi. Všechny kočky od nás pomáhají v cukrárně. 
Takže díky sourozencům máme domov a majitele, kteří nás mají rádi a my je. 
Smutné je, že většina koček nemá takové štěstí, jako my. 
A teď už nějakou dobu máme rolničky, takže můžeme chodit ven sami bez našeho páníčka, což je skvělé, ale je těžké ji získat, testy jsou těžké, ale pochopitelné. 

_
Ona už spí, a já se kochám pohledem na ni, než taktéž usnu. 
Ovšem spí se mi špatně, je moc velké horko, 26 stupňů a není ani devět večer. 

Nakonec se probudím z horka, celá od potu, jdu se napít, z ledničky si vezmu čerstvé mléko, které si naliju do hrnku, pod nos mi zavane vůně ryb, takže sotva se napiji, vezmu si ryby co zbyly z večeře, tentokrát jich bylo o trochu víc, s chutí se zakousnu do ryby. Během chvilky jsou všechny pryč. Ještě si dám dva hrnky mléka, než to uklidím.
Poté jdu zpět do postele, sotva si lehnu znovu usnu. Už se mi spí lépe. 
Stále ji objímám. 

_
Ráno se probudím, má láska ještě spí, podívám se kolik je hodin, je pět. 

Dnes jdeme opět do práce, do cukrárny našeho páníčka, což v tomto vedru, je to peklo. 
Po chvíli ji vzbudím, když nechce vstát tak ji začnu mačkat prsa, do té doby než konečně vstane, což je u Chocoly normální, je těžké ji vzbudit, ale já to už roky umím.

“No tak, pojď se obléct!” chytnu ji za ruku, a začnu ji zvedat z postele. 

“Nechce se mi...” zamručí s ještě zavřenýma očima. 

“Já vím, mě taky ne Chocolo, ale musíme.” odpovím ji.

Snaží se si znovu lehnout, ale já ji nenechám. Nakonec se začne oblékat. Sleduji její nahé tělo, bez růžové noční košilky, to dělám už dost dlouho, nejraději bych ji okamžitě vojela, jednou se už fakt neudržím. Prostě je až moc roztomilá, miluji ji. 

“Ach, bože jsi tak nádherná, a roztomilá.” vypadne ze mě, když ji pozoruji. 

Otočí se na mě.

“Ale to ty mnohem víc, Vanillo.” zaculí se. 

Už to nevydržím, přitáhnu si ji blíž k sobě do vášnivého polibku. Přidá se. 

“Chocolo, miluji tě.” vyznám ji lásku. 

“Vždyť já tebe taky Vanillo.” odpoví mi.

“Vážně?” nepobírám.

“Proč bych ti lhala?” usměje se na mě.

“J-já nevím...” odpovím.

“Tak vidíš. Toto byl vždy můj sen, slyšet že mě miluješ.” políbí mě.

“Můj taky.” přiznám se.

“Vanillo, Chocolo! Co vám tak dlouho trvá?” ozve se náš páníček. 

Takže se rychle oblékneme, ještě se políbíme, pak jdeme dolů do kuchyně, kde už sedí páníček, k snídani jsou koláče a mléko. 

“Dobré ráno, a dobrou chuť.” usměje se páníček. 

“Tobě taky.” řekneme naráz.

S chutí začneme jíst a pít. Po jídle všichni vyrazíme do práce. 
Po zhruba hodině jsme v cukrárně. Nejprve vše zkontrolujeme, připravíme zákusky a ostatní, tam kam patří, než otevřeme. Naše cukrárna začala být před nějakou dobou dost oblíbená, ostatní sem chodí rádi. Naše kamarádky kočky, už také dorazili. Pracujeme od rána do večera. Vezmeme si zástěry, pomalu začínají chodit zákazníci, které obsluhujeme.

Přichází víc a víc lidí, takže máme fofr hned od rána. 
Chtělo by to alespoň jeden den volna, říkám si v duchu. Mám tu práci sice ráda, ale je to poměrně dost náročná práce.
Hlavně že mám mou milovanou Chocolu po mém boku. To mě uklidňuje. Čas utíká naštěstí rychle, takže brzy budeme zavírat cukrárnu, a půjdeme konečně domů. Už aby to bylo. Těším se domu. Zrovna jsem se svojí partnerkou vzadu, takže se začneme vášnivě líbat na ústa, když máme chvíli klid pro sebe.
Najednou se ovšem objeví Coconut hned po ní i Azuki. 

“C-co to?” ozve se Coconut.

V tu dobu se na ně otočíme.

“Milujeme se. Chodíme spolu, dnes jsme se dali dohromady.” odpovím jim.

“Tak to vám moc přeji holky.” řekne Azuki.

“Děkujeme.” usměje se Chocola. 

“No jo, jsme lesbické kočky.” zasměji se.

“To vůbec nevadí, sluší vám to spolu, hodíte se k sobě.” podotkne Azuki.

_O čtyři hodiny později_

Konečně doma, jsme s Chocolou, v našem pokoji, převlékáme se, ale jakmile jsme nahé, tak mě Chocola povalí na naši postel. 
Začne mě vášnivě líbat na ústa, já se přidám. Mezitím ji začnu prsty dráždit její klitoris, začne mi vzdychat do úst slastí, po chvíli ji vsunu dva prsty do vagíny, a začnu jimi uvnitř různě hýbat a kroutit, líbí se mi jak se její nahé tělo propíná vzrušením pod mými pohyby. Cítím, jak teče, jak je krásně mokrá a vlhká, což mě těší, jelikož to znamená, že to dělám dobře.
Je tak roztomilá a sladká, že bych ji samou láskou snědla. 
Občas ji mezi polibky lehce kousnu do rtu, baví mě když sebou při tom cukne, ráda ji zlobím, jsem prostě hravá kočka. Postupně se z jejích rtů přesunu na její ňadro, jasně že ji chvílemi kousnu do bradavek, nedá mi to, když se to samo nabízí. Jazykem si hraji s jejími bradavkami, a prsty stále s jejím klitorisem a vagínou. Nakonec svým vlhkým jazykem začínám jezdit po klitorisu, jednou už se udělala, je úplně mokrá v rozkroku.
Ovšem netrvá dlouho, než se opět udělá, nečekaně teď ležím já pod ní, a cítím jak mi cucá bradavku, druhé ňadro mačká rukou, vzdychám rozkoší, o tomto jsem dlouho snila, připadám si jako ve snu, i když vím že je to realita, že se to skutečně děje. 
Po několika minutách se ocitne mezi mými nohama, ucítím její jazyk na mém klitorisu, ach jsem z ní celá mokrá, úplně teču. 

“Miluji tě.” řeknu jí během sténání.

Mé tělo se chvěje pod jejími doteky, je to naprostá slast, vrním rozkoší. K lízání mé kundičky přidá i dva prsty dovnitř, takže mě dráždí zvenku i zevnitř, euforie a slast. Udělám se. 
Potom si sedne tak aby se svou kundičkou otírala o tu mojí. Znovu se udělá, já hned po ní. 
Začne si jazykem hrát s mým ouškem, což mě vzruší, tak že se zase udělám. 

“Také tě velmi miluji.” odpoví mi.

“Vanillo, Chocolo, večeře!” vyruší nás hlas našeho páníčka.

Podíváme se na sebe, pohledem 'teď se to nehodí, ale mám hlad'.
Takže se po chvíli jdeme obléct a dolů do kuchyně. Voní tu ryby, mňam.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc, za každý komentář, za každou návštěvu mého blogu. Snad se vám má tvorba líbí. 🤍❄