pátek 13. října 2023

Uvnitř krvácím


Miluji tě nejvíc ve vesmíru
V srdci mám díru
Nechci tě nikdy ztratit 
Mám chuť se vytratit

O nás nechat si zdát
Já se nechci vzdát
Za nás budu bojovat
Tebe navždy milovat

Jsi nejdůležitější ze všech
Svírá se mi hruď, bere dech 
Bojím se, že tě ztrácím
Uvnitř sebe krvácím

Bolest, která nejde vyjádřit 
Mělo by se to podařit 
Jestli tě ztratit mám
Tak se vzdám

Nechci existovat bez tebe
Hledět do nočního nebe 
Ve hvězdách je budoucnost
Chci s tebou prožívat radost

Slzy se mi derou do očí
Svět se kolem točí
Jako by mi někdo drtil plíce
Na stole hřbitovní svíce

Každý nádech bolí 
Jako rána pistolí
Ztracená v říši snů
Realita je říše divů

V myšlenkách jsi ty
A pocit nicoty a samoty 
To se na mě zlobíš?
Víš, že bolest působíš?

- Prosím celý vesmír -
- Aby mi tě nevzal 
- Byl mezi námi mír
- Příliš mnoho mi vzal



 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc, za každý komentář, za každou návštěvu mého blogu. Snad se vám má tvorba líbí. 🤍❄