neděle 16. srpna 2020

Tanec hvězd

 

Tanec kolem hvězd


Hledajíc ten vjezd


Tanec kolem planet


Hedvábných jako samet


Hvězdy nám nepřáli


Vše mi vzali


Lásky i kamarády


Odejít do jejich zahrady


Zahrady mezi nebem a zemí


Všude jen svině samí


Já chci svět plný lásky


Hladit tvé vlásky


Tanec kolem hvězdného hrobu


Jak vrátit tu dobu


Kdy jsem mohla ale neudělala


Tehdy jsem se do tebe zamilovala


Hvězdná obloho dopřej mi napravit chybu


Dej vše do pohybu


Chyba kterou si budu vyčítat do smrti


Do té doby než nezbydou jen kosi


Střepy zarývají se mi do nohou


Slzy pod noční oblohou


Déšť padá z černého nebe


A já miluji tebe


Tato rána je nejhlubší, Lásko


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc, za každý komentář, za každou návštěvu mého blogu. Snad se vám má tvorba líbí. 🤍❄