neděle 16. srpna 2020

Srdce oceánu

 

Pod hvězdnou oblohou


Chci se schovat pod mlhou


Ach prosím buď mou princeznou


Ach duši zamilovanou


Buď má černá růže


Chci se dotýkat tvé kůže


Buď mými černými koráli


Na mé hrudi zahřáli


Jsi jako černá růže na hrobě


Zbláznila jsem se díky tobě


Do tebe já jsem blázen


Nechci spadnout na zem


Jsi černý korál na hladině oceánu


A já v tobě vidím černou vránu


Na mém hrobě sedíš


A bdíš


Buď mořem na kterém budu se houpat


Ty jsi ta kterou budu milovat


Mé srdce si rozbušila


Do tebe já se zamilovala


Jsi perlou na hvězdné obloze


A já budu tě houpat na duze


Jsi víla co smyslů mne zbavila


Tajemná čarodějka do které jsem se zamilovala


Jsi ponurou hudbou co zní mi do uší


A mé srdce pro tebe buší


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc, za každý komentář, za každou návštěvu mého blogu. Snad se vám má tvorba líbí. 🤍❄