sobota 18. července 2020

Krev a kříž ( cesta 2015)



Cestou kráčím tam a zpět

Přes hory, moře a louky

Procházím peklem každým dnem i nocí

Hledám, hledám, vlastně, co vlastně hledám?

Kráčím přes kameny, střepy, hroby

Kam vlastně kráčím?

Kdy mé cesty skončí?

Růži sesychá květ

Jsme jen ubohé loutky

Jsme jako hvězdy třpytící

Padám, padám, vlastně kam? Kam padám?

Přešla jsem proudy času doby

Kam vlastně kráčím?

Kdy mé cesty skončí?

Prošla jsem moře času a ted stojím zde

Viděla jsem vesmír

Procestovala tolik období, tolik světů

Viděla jsem černou temnotu

Kde to jsem?

Žiju? Nebo jsem zemřela?

Stále tu jsem sama v davu

Stojím uprostřed vesmíru

Hvězdy s planetami mě míjí

Padám, stále padám....

Kde je konec mých cest?

Kdy už bude konec?

Kdo vlastně jsem?

Kdy skončí ta bolest?

Jsem nic a přitom vše

Bolest, utrpení a žal

Jsem jen hrouda hnijící někde zapomenutá

Nežiju pro lidi

Nežiju pro moc

Nežiju pro sebe

Krev stéká s kříže

Jehly probodávají tvé tělo

Umírám?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc, za každý komentář, za každou návštěvu mého blogu. Snad se vám má tvorba líbí. 🤍❄