pátek 12. dubna 2024

Černých růžích trní


Už zase nemohu dýchat
Bolí mě na hrudi, úzkosti
Věčně dokola jen slýchat
Jak jsem špatná, bez vděčnosti

Tíha vlastní existence
Jako těžký balvan
Unavený tlukot srdce
Nad hrobem havran

Slzy stékají po tváři
Bolestí skřivený úsměv
Oči co ztratily záři
Havranů a vran zpěv

Ty unavené oči od pláče
A uvnitř nitra mrtvá
Až krev z těla poteče
Budeš plakat? Navždy tvá

Vrány na hřbitově zpívají
Svou píseň smrti a smutku
Dvě srdce a duše, co se milují
Osamělá, dlouho čekající na lásku

Avšak osud jim nepřeje
Tak moc chtěli by štěstí cítit
Jeden druhého hluboce miluje
Měsíc na jejich cestu bude svítit

Ve hvězdách je jejich osud
Mezi planetami a hvězdami skryt 
Je sladký jeho úsměv i stud
Ve vesmíru smysl všeho ukryt

Ale jestli není správný čas
Tak smysl marně hledat můžeme
Z těch unavených očí, ztrácí se jas
Ve svých myšlenkách k sobě plujeme

V černých těžkých mracích
Někdy žádný správný čas není
Létat v představách, oblacích
Nahé tělo v černých růžích trní

Co když nám zbydou jen slzy?
Taky beze mě tak trpíš?
Setkali jsme se pozdě, nebo brzy?
Ve spánku, o čem sníš?

Je to zvláštní, o tobě jsem snila
A ty zase o mě aniž bys to věděl
Díky tobě jsem doteď přežila
Tolik hlubokých emocí u tvých děl

Stejně zničený, ztracený, osamělý
Tolik pocitů, co museli nějak ven
Stejně zlomený, zklamaný, smutný
Při životě držel mě pouze sen

Tolik probrečených dní a nocí
Pouze s tvým překrásným hlasem
Životem, pro srdce co krvácí
Zamilovala jsem se nakonec časem

Přešlo to v lásku, netrvalo ani rok
Už tehdy jsem cítila, že jiný jsi
Tolikrát ten sen zastavil můj skok
Odlišný, jako já, už sám nejsi

I když ztracený na konci světa
Ale už ne opuštěný a sám
Na obloze noci padá kometa
Tvoje srdce hluboko schovám

Minulost mě pořád táhne dolů
A cítím, že taky nemůžeš zapomenout
Jsem jako starý kabát plný molů
Možná jsi ten, co mě dokáže vytáhnout

Z nočních můr v propasti hluboké
Nebo mě ještě hlouběji shodíš 
Je to dost těžký, není to lehké
Ty mě výjimečně nesoudíš

Možná existuje naděje malá
Z bludiště ven cesta vede
Nejsi u mě, cítím se osamělá
Nevíme, kam tato cesta povede




4 komentáře:

Děkuji moc, za každý komentář, za každou návštěvu mého blogu. Snad se vám má tvorba líbí. 🤍❄