pátek 25. prosince 2020

Můj sladký upír (MikaYuu)


 Jsem démon a můj partner je upír. Od dětství jsme byli nejlepší přátelé avšak postupem času jsme si uvědomili, že náš vztah není jen přátelský a k tomu k sobě cítíme mnohem hlubší city než pouhé přátelství. Jsme do sebe zamilovaní. Takže jsme se stali partnery. Žijeme mezi lidmi, ale nejsme lidé. Máme svůj palác schovaný za bariérou, takže pro lidi neviditelný avšak pro démony, upíry a ostatní je vidět či ho vycítí. Skrytí před světem. Krvežíznivý lovci temných nocí. Miluji blonďáčky. Jméno mého partnera je Mikaela Hyakuya, ale říká se mu Mika a mé jméno jest Yuuichirou Hyakuya avšak říká se mi Yuu. Něco vám řeknu. Kdysi jsme oba dva byli také lidmi. Byli jsme tehdy váleční sirotci. Jenže nás zajali upíři jako sluhy a jejich jídlo. Bylo nás tehdy více jenže mě jedinému se podařilo utéct pryč a jeho proměnila Krul Tepes královna upírů v jednoho z nich. A já se nedlouho na to přidal k Moon Demon Company což jsou zabijáci upírů. A mezi nimi jsem se stal démonem, který mě pohltil, takže ze mě vznikl úplný démon a má lidskost zemřela. A nakonec jsme spolu utekli a teď žijeme úplně jinde a společně. Jsme velmi šťastní. Je můj sladký upír. Někdo bez koho bych nedokázal žít. *** Ležíme vedle sebe na starém hřbitově a pozorujeme hvězdy na obloze noci. Milujeme tento pohled. Ležet mezi hroby ve světle hřbitovních svící. Plamínky plápolají v lehkém větru. Magická temná krása. ”Rád s tebou trávím můj čas lásko.„ pronese Mika. ”A já s tebou ten můj. Jsi můj sladký upír.„ odpovím mu. ”Jen tvůj a nikoho jiného.„ poté mě vášnivě políbí. Začnu ho okamžitě svlékat a on mě. Vášnivé polibky. Občas ucítím jeho tesáky v mém krku. Vzrušuje mě když mi pije krev. Doslova. Je mi to velmi příjemné. Upíří polibky. Ovšem i já mám své tesáky, přestože jsem démon. Takže ho také chvílemi kousnu. Oba se živíme krví. Chuť krve. Vrhne se na můj penis a začne si s ním zkušeně hrát. Chvilkami jeho hlavu přirazím níž aby ho měl v puse až po kořen. Miluji ty jeho rudé oči a jeho celého. Jednou za čas pohladím ty jeho delší blond vlasy či za ně lehce škubnu. Vždy se na mě podívá těmi svými rudými oči a lehce si zkousne spodní ret. Ach, je tak moc roztomilý a sladký. Úžasný. Netrvá dlouho a jeho pusa se zaplní velkou dávkou mého spermatu. Sperma mu stéká po bradě. Poslušně vše spolyká. Vrhnu se na něj a vrazím mu penis do té sexy prdelky. Na první příraz vniknu dovnitř toho sexy těla pode mnou až po kořen. Pohybuji svými boky a tvrdě mrdám jeho otvor. On hlasitě vzdychá a sténá slastí a rozkoší. Přestože jsem se už jednou vystříkal tak můj penis stále stál v pozoru jako svíčka. Moc velké vzrušení. Mohu se udělat několikrát po sobě. Taková slast a euforie mi proudí v těle až jsem jako smyslů zbavený. Touha, vášeň, láska. Po zhruba půl hodině se udělám znovu. Mé sperma mu vytéká ze zadku a já ho začnu olizovat jazykem. Perverzní. Během chvilky už jsem rukama opřený o náhrobní kámen nějakého hrobu a cítím uvnitř sebe jeho velký penis. Vnikne do mě až po kořen a hned na to se ve mě začne rychle pohybovat. Překrásné. Hledím do těch malých světel z hřbitovních svící když mě divoce a tvrdě mrdá do prdele. Při šukání mě svými tesáky kouše do krční tepny a pije mou krev. Jsme jako smyslů zbavený. Dokonalý pocit. Po tak patnácti minutách se můj zadek zaplní jeho spermatem. Když svým jazykem líže můj otvor kouše mě do půlek. Po dlouhém vášnivém sexu se oba oblékneme zpět do oblečení a vyrazíme do našeho paláce. Musíme se vrátit před východem slunce. Přijdeme domů včas. Vůně. ”Někdo tu je.„ ozvu se. ”To je vůně Krul Tepes.„ odpoví. ”Co může tak chtít?„ divím se. ”Jdeme.„ řekne. Vejdeme dovnitř paláce. Nemusíme ji ani hledat, protože se hned objeví sama. ”Tak jste konečně tady.„ usmívá se na nás. Pohledy. ”Co tu děláš? A proč tu jsi?!„ ozve se hned Mika. ”Mám prosbou.„ odpoví Krul. ”Prosbu? A jakou?„ nechápe. Zajímavé. ”Ano. Chci aby Ferid Bathory zemřel. A vím, že ho nenávidíte stejně jako já. Je vskutku děsný a otravný. A za druhé bych ráda žila zde s vámi. Už mě vše unavuje a chci mít od všeho a všech konečně klid. Mohu vás chránit když to bude potřeba. Avšak chápu když nebudete chtít. Ale doufám, že ano. Odešli jste do ústraní od všech. Jak vám závidím.„ řekne Krul. ”Královna upírů chce pomoc od někoho jako jsme my dva?„ teď promluvím já. ”Vím, že to působí divně, ale je to tak. Ale pochopím to po tom co vám můj druh udělal. Vám všem.„ její hlas zní sklesle. ”A víš proč jsme nakonec odešli do ústraní?„ opět mluvím já. ”Protože už nechceme dál řešit nějaké blbé války a nic podobného. Chceme mít od vašich věcí klid. Ano ublížili jste nám a to dost, ale víš co? Teď jsme za to rádi, že nejsme lidé. Máme větší sílu a moc na naši pomstu. Většinu z vás jsme už zabili a zničili. Avšak my nejsme součástí vašich debilních válek. Ani lidských ani upířích. A žádných jiných. Proč bychom ti měli věřit Krul? To si děláš vážně srandu co?„ řekne vskutku chladně Mika. ”Řekni nám jediný důvod proč bychom ti po tom všem měli pomáhat a nezabít tě?„ můj hlas je také chladný. ”Chápu. Škoda. Tak nic. Myslela jsem, že máme stejné nepřátele a podobné zájmy a cíle.„ chladný výraz v její tváři. ”Fajn tedy. Vzájemná nenávist vůči stejným osobám. Vzájemná výpomoc tedy?„ rozhodnu nakonec. ”Dobrá.„ úsměv se jí vrátí. ”No tak tu zůstaň. Ukážeme ti tvůj pokoj.„ rozhodne můj sladký upír. Je pravda, že zrovna Krul Tepes jsme jako jedinou chtěli nechat žít. Kdyby ne už by byla mrtvá. Tomu tedy věřte. Zase je pravda, že nám několikrát pomohla. Jinak bychom většinu z nich neměli šanci zničit. Dokonce zachránila mě aby démon uvnitř mého těla a duše nezabil mou osobu. Takovou má moc a sílu. Mika jistou dobu pil její krev a já poté také. Přestože jsme si to nechtěli připustit tak ji oba máme rádi. Jako jedinou. Ano... Další noc všichni tři odcházíme z paláce za tím bastardem Bathory. Konečně se můžeme pomstít jemu. On je hlavní kdo nám nedal klidný spánek. Jelikož je velmi silný upír tak se nám ho doteď nepodařilo zabít. Až bude mrtvý budeme moci konečně jít dál. Našli jsme ho v opuštěném domě kde zrovna pije krev z lidí. Krul ho také nenávidí. On se jí stále dvoří a chce ji zjískat jen pro sebe jako svou partnerku jenže ona nemá zájem. Co vím také zabil pár jejích přátel. Takže chce taky pomstu. Hodí na zem mrtvé tělo nějaké ženy a podívá se na nás tři. ”Mikaela a Yuuichirou Hyakuya s Krul Tepes. Pěkná návštěva vy tři.„ ďábelský smích. Hned na to začne útočit. Všichni uskakujeme před jeho magií. Krul se podaří ho na chvíli podržet. Využijeme příležitosti a Mika se mu zakousne do tepny na zápěstí a ona do krční tepny. Když působí, že slábne tak se mu pokusím useknout hlavu mečem ze stříbra s mým druhem magie. Jenže on mě silně kopne do břicha a já prudce narazím do zdi. Jen co dopadnu na zem přistanou vedle mě oni dva. Bolest. Jelikož ovšem pili jeho krev a celkem dost tak zjískali velkou část jeho síly a moci. Já se naštvu a začnu mu krást duši neboli to co mají upíři místo duše. Živím se jak krví tak dušemi a duševní sílou. Šílený smích se ozývá z mých úst. Beru si jeho životní sílu a energii. Tehdy jsem totiž nebyl úplný démon. Jsem mnohokrát silnější než si mě pamatuje. K tomu ho začnu mučit. Jsem z části démon bolesti. Svírá se v bolestech a křečích celého těla toho využijí ti dva a opět začnou pít jeho krev. Společná spolupráce dosáhla úspěchu. Když padne na zem bezvládné tělo šlechtice jménem Ferid Bathory tak svou magií zapálím aby skutečně zemřel.... ”Super na tuto chvíli jsem čekal tak dlouho...„ ozve se Mika. ”To asi my všichni.„ dodá Krul. Tímto jsme ji přijali mezi sebe, takže může žít s námi v našem paláci... Úchvatný pocit úlevy...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc, za každý komentář, za každou návštěvu mého blogu. Snad se vám má tvorba líbí. 🤍❄