neděle 16. srpna 2020

Vzpomínky jako kulka v hlavě

 


Srdce ne střepy


Vesmírné mapy


Ach lásko, tato rána


Je nejhlubší


Na mém hrobě vrána


Mou bolest nikdo neutiší


Vzpomínky na minulost


Stále to není dost?


Venku padá listí


Je listopad


Má duše se pomstí


Jen nekonečný pád


Propast je moc hluboká


A mrtvá jest má láska


Obr je příliš veliký


Bolest jako balvan


Hrob je hebký


Na mém hrobě havran


Slzy pro lásku po nocích


Brzy bude padat sníh


Venku mrazivá mlha


Blíží se krutá zima


Mizející duha


Já zůstala sama


Sama v temné prázdnotě


Hluboké nekonečné nicotě


Vzpomínky jako kulky v hlavě


Hlasy jeden přes druhý


Svět vypadá tmavě


První i druhý


Uzavřena ve své realitě


Uzavřena ve svém světě


Protože pravda bolí, tak zabij mně


Slyším tu nicotu uvnitř mne


Polib mně


Zabij mne


Bolí to..


Tolik to bolí..


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc, za každý komentář, za každou návštěvu mého blogu. Snad se vám má tvorba líbí. 🤍❄