pátek 14. srpna 2020

Beznaděj

 



Tanec mrtvých duší

Na pusté planetě

Když srdce už nebuší

Miluji tě

Ty jsi někde v dáli

A já tu sedím sama

Ostatní se jen smáli

Jsem smrti dáma

Figurky na šachovnici

Zvrácených myslí

Dala bych ti růží kytici

Tak moc to bolí

Tanec v temnotě

S katem

Zbožňuji tě

Do pekla s hrotem

Máme hroty v srdci

Jsme si tak podobný

Pro ostatní jsme pitomci

Byl jsi tak smutnÿ

Cítila jsem tvou bolest

Tvou tíhu žití

Ve větru šelest

Listí

Hodiny odbíjí umíráček

Mrtvým srdcím

Na nebi černý mráček

Své srdce drtím

V prach a popel chci se proměnit

Odejít někam jinam

Chci svůj osud změnit

Ty jsi byl tak sám

Z tvých posledních řádků

Básnických myšlenek takové bolesti

Já zemřu pro lásku

A zbudou jen mé kosti

Jsem jako hnijící maso

Co smrdí na tomto světě



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc, za každý komentář, za každou návštěvu mého blogu. Snad se vám má tvorba líbí. 🤍❄