sobota 18. července 2020

V Ďáblovi moci



Díváš se do nebe

najednou padneš k zemi

Nevnímáš sebe

duši mou vrat mi

Ovládá tvou mysl

nedává to tobě smysl

Proč si vybral mne?

Místo slz ti po tváři krev stéká

hlava se ti točí, svět matně vidíš

Do temnoty tě obléká

už pohltil ti srdce i dušu, o sobodě už nesníš

Ovládá tvou mysl

nedává to tobě smysl

Proč si vybral mne?

Jseš jeho obět, jeho dítě

ted navždy sloužiti mu budeš v temnotách

Pohl tí tě

už tě má ve své moci, není tobě pomoci, utápíš se ve vlastních slzách

Ovládá tvou mysl

nedává to tobě smysl

Proč si vybral mne?

Bůh už ti nepomůže

ani světlo

ani kříže

Už se setmělo

Ovládá tvou mysl

nedává to tobě smysl

Proč si vybral mne?

Nebe je daleko, ale peklo už tě má ve svých rukách

proč si to dopustil? Bože proč...

Jsi oděna v nočních rouchách

No tak vkroč

Ovládá tvou mysl

nedává to tobě smysl

Proč si vybral mne?

Neboj, pojd dál... už není úniku...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc, za každý komentář, za každou návštěvu mého blogu. Snad se vám má tvorba líbí. 🤍❄